Sporty-Ingrid

Categories E Natur og Turer

Nå er det mindre enn ni måneder til jeg skal gifte meg, og både jeg og mannen er blitt litt bitt av trenings-basillen. Siden dette er et skryteinnlegg, får jeg skryte av mannen først. Jeg er altså helt imponert over hvor flink han har blitt til å trene! To ganger i uken styrketrening, pluss av vi går mye mer tur begge to, og han har begynt å sykle noen ganger i stedet for å alltid kjøre når han skal et sted.
Og jeg har også blitt litt gira på å trene. Jeg, som har prøvd så mange ganger før. Jeg, som alltid mister motet etter en uke eller to. Jeg har endelig klart å lage meg en grei treningsrytme! Jeg har rett og slett startet å jogge, og helt siden sommeferien har jeg jogget ca 3 ganger hver uke. JA, jeg er fornøyd med meg selv!

Nå mangler det bare (en hel del) å spise sunt i tillegg. Men det er jammen ikke enkelt for en sjokoladeavhengig sjokolade-elsker som meg selv. Rett og slett umulig! Menmen. Alt kan vel ikke komme på en gang…

Bildet er fra en topptur forrige helg til Knudknuten. Starring: megselv, Øyvind og Sine.

Og konklusjonen er: Hvis du vil klare å trene, så må du bare bli forlovet og planlegge bryllup først! Da kommer motivasjonen sigende 😉

PS: Det hjelper også å ha fri to ukedager ekstra. Det er viktig å finne tid.

2 kommentarer

2 thoughts on “Sporty-Ingrid

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *