For en gangs skyld er jeg hjemme noen få dager, og de har jeg brukt godt til å treffe mest mulig av de flotte vennene mine før jeg reiser i morgen kveld. Tur med Charlotte, bærplukking med Bente og lunsj med Andrea er bare noe av det jeg har fått tid til! Om ca 35 timer går ferden til Slovakia, men mer om det i et senere innlegg.

Planen for dagen er å treffe Thomas, og i morgen (før jeg reiser) får jeg en gjeng på besøk for å spise krabber 🙂

I dag har jeg fått save-the-date‘ene i posten. Jeg kommer til å legge ut det endelige resultatet på bloggen etter at vi har det ut alle. Morro å virkelig få gjort litt skikkelige ting i bryllupsforberedelsene! Innbydelsene er også snart klare til å begynne å lage – jeg kjøper inn det jeg trenger her og der 🙂

Jeg har vasket og vasket på klær i det siste, og må pakke til Slovakia-turen i morgen. Dessuten har lillebror ryddet ut av klesskapet, men INN i stua. Så stua er totalkaos (lurer på hvor alle gjestene skal sitte i morgen?)

Jeg er dessuten veldig glad  for at jeg er ferdig med Jane Eyre boka, som er en av (de tjukkeste) bøkene som står på pensumlista for neste år. Nå er jeg godt i gang med å få unnagjort noe lesing også! Anmeldelse av boka kommer etterhvert. I mellomtiden starter jeg på Shakespear’s “Romeo and Juliet.” Jepp! På originalspråket!

Wish me luck

3 kommentarer

3 thoughts on “Wish me luck

  1. Takk for kommentaren din på min blogg. Ja, jeg er enig i det du sier folk bestemmer selv hva de legger ut, men alt er ikke like lurt å legge ut. Noe er greit å dele med de nærmeste.
    Hvordan var Slovakia? Jeg er interessert i høre om nye land 🙂

  2. Toril: Har fremdeles ikke reist, så jeg får svare på spørsmålet om et par uker, når jeg kommer tilbake fra Slovakia 😛
    Men hvis du er interessert i land i Europa (+Brasil) ligger det masse bilder og en del tekst på bloggen min under kategorien “reise” 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *