Rafting i Mandalselva

Categories B opplevelser og hverdagsliv

En av dagene mens jeg var leder på Kidsplanet skulle vi på rafting. Det var noe av det jeg hadde gledet meg mest til å hele turen! Og for å si det sånn: Håpet vendte ikke tomt tilbake! I det første skikkelige stryket holdt båten vår på å velte. Jeg var en av de to som falt utav, midt i fossen! Litt skummelt, men egentlig veldig gøy, og jeg rakk ikke å bli redd en gang. Tror av og til at jeg er litt for lite redd…. Dessværre tok jeg ikke med kameraet i båten (det hadde nok vært en dårlig idè, for vi falt utav alle i sammen), men jeg har en del bilder fra før og etter raftingen.

Siden det var to grupper som skulle rafte, ble det litt ventetid som ble fordrevet med volleyball, kubbespill, mat og bading.

Her gjør vi oss klar til rafting. Han som ser rett mot kamera var guiden i vår båt; han var helt topp 🙂

Vi brukte de store, grå båtene…

En opplevelse som man ikke kan gå glipp av når man får sjansen!!

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *