Hyttetur i Mong

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Forrige lørdag var jeg i Mong på hytta til ei venninne sammen med den flotte ungdomsgjengen fra menigheten Betania. Vi gikk en runde rundt Mong, grillet, spilte spill og nøyt en fantastisk påsketur!

Vi startet opp med en skolebolle, liksom for å få systemet i gang. Yummie!

Også gikk vi tur i det nydelige været. Jeg begynner å bli redd for at vi skal bruke opp all sola nå før sommeren starter… Jeg husker nesten ikke hvordan det er når det regner og er overskyet…?

Her er nesten hele gjengen 🙂

Søte Ine og Celina

Vi går og går, med godt mot 🙂

Herlig med litt fjell-landskap ute ved sjøen. Været var upåklagelig.

 

Publikum

 

Joda, vi trillet påske-egg også. Jeg har forstått det slik at ikke alle vet hva det er å trille påskeegg? (Shame on you!) Det går ut på å koke egg, male dem, trille dem utfor en bakke og så se hvilket egg som kommer lengst. Og når egget knekker, kan du spise det (om du vil).

 

 

Inne spilte vi Mexican Train. Jeg liker det!

3 kommentarer

3 thoughts on “Hyttetur i Mong

  1. Randomjenta: Ja, det er nydelig å slippe snøen (selv om vi enda har noen flekker enkelte steder. Men jeg prøver å late som om jeg ikke ser dem)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *