Nydelig dag med sol på

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag er enda en nydelig dag. Planen er å først få besøk av snille Ida, og senere skal jeg til søte Caroline.

Fikk endelig tilbrakt litt tid med kjæresten i går. Blir noen pauser i akkurat det, siden han jobber kveldsvakt annenhver uke og da treffer jeg ham ikke i det hele tatt. Men jeg skal ikke egentlig klage. Vi har det godt! Må også nevne at jeg bakte noen meget vellykkede kannelboller i går. Yummi 🙂

 

 

Akkurat nå koser jeg meg med å se igjennom bilder fra 2012 og sile ut de jeg vil lage album av. Det er en utrolig kjekk og minnerik jobb. For ikke å snakke om vanskelig, siden jeg bare kan velge ut 300 bilder av tusener…

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Nydelig dag med sol på

  1. utrolig fin blogg,stå på videre med denne bloggingen så kommer du nok langt.
    Bildene dine er også utrolig fine,og designet er også utrolig fint. Koselig med en kommentar tilbake <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *