Mine sunne dager er talte

Categories B opplevelser og hverdagsliv

(Preface: Ingrid sin definisjon av sunt = alt som er sunnere en sjokolade og godteri.)

Nå har jeg vært sunn i halvannen uke. Nå i helga har jeg endelig lov til å spise godt igjen. Det er rart hvor mye mer det frister med sjokoladen på rommet nå som jeg er så nær…

Men jeg har klart å holde meg i dag (selv om jeg strengt talt allerede har helg, siden fredag er fri). Hadde vårruller til middag og nå koser jeg meg med en smoothie jeg laget av appelsin, passjonsfrukt og mango. Nyydelig!

Det er isende kaldt, så jeg la bort planen om å gå en tur i kveld. Får heller prøve å få unnagjort noe husarbeid 🙂

1 kommentar

1 thought on “Mine sunne dager er talte

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *