Stop complaining BTM#19

Categories P Julekalender

 

Be The Miracle! Nittende Desember. 

Jula inneholder så mye godt. Å gi, å smile, å varme, og å være sammen. Min julekalender handler om nettopp dette, gi gode tanker og oppmuntringer til de rundt deg. Hver dag legger jeg ut en utfordring som du kan (og jeg må) gjøre. Så kan vi sammen gjøre en forskjell der vi er, og gjøre jula littegranne bedre for noen andre. Vær Mirakelet for dem rundt deg!

(Jeg setter forresten veldig pris på om noen sender en liten kommentar hvis de har gjort utfordringen min en dag! De som kommenterer at de har gjort det, og hvordan, kan vinne en anbefaling av bloggen sin, hvor jeg skriver hva jeg liker med den, og publiserer (med link) på min blogg. God reklame for deg, og forhåpentligvis en oppmuntring til å gjøre andre glade.)

 

DAGENS UTFORDRING:

Ikke klag på noe i dag. Tenk hvor irriterende klaging egentlig er å høre på. Og vi har ofte noen ting vi alltid klager på! Som at TV’en alltid står på, eller at partneren aldri lytter til deg. Men for en dags skyld skal du ikke klage på noen ting i dag! Å si i fra er en bra ting. Men å klage om og om igjen på det samme er egentlig bare en uvane.

Det blir mye snøbilder for tida. Men det er liksom de motivene jeg har.

MIN UTFØRELSE:

En gang gjorde jeg dette en hel uke. Folk rundt meg mente at de merket forskjell. Jeg merket i hvertfall en forskjell, siden jeg hele tiden måtte stoppe meg selv i å klage. Det gikk opp for meg hvor mye jeg egentlig klaget. Gjorde også dette i går, men tror ikke noen merker det på bare en dag..?

1 kommentar

1 thought on “Stop complaining BTM#19

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *