BTM #4 – Send an Invite

Categories P Julekalender

Be The Miracle! Fjerde Desember.

Jula inneholder så mye godt. Å gi, å smile, å varme, og å være sammen. Min julekalender handler om nettopp dette, gi gode tanker og oppmuntringer til de rundt deg. Hver dag legger jeg ut en utfordring som du kan (og jeg må) gjøre. Så kan vi sammen gjøre en forskjell der vi er, og gjøre jula littegranne bedre for noen andre. Vær mirakelet for dem rundt deg!

(Jeg setter forresten veldig pris på om noen sender en liten kommentar hvis de har gjort utfordringen min en dag! De som kommenterer at de har gjort det, og hvordan, kan vinne en anbefaling av bloggen sin, hvor jeg skriver hva jeg liker med den, og publiserer (med link) på min blogg. God reklame for deg, og forhåpentligvis en oppmuntring til å gjøre andre glade. Jeg trekker to vinnere.)


DAGENS UTFORDRING:

Inviter noen på besøk. Jeg synes det er vanvittig koselig når noen inviterer meg på besøk. Derfor tenker jeg at det helt sikkert stemmer andre veien også. Jeg skulle egentlig ønske vi hadde mye lettere for å gjøre det. Et godt tips er å invitere noen på middag, eller på filmkveld (og ikke bare på besøk), for da er det litt enklere å få samtalen i gang. Så kom igjen; tenk på noen du skulle ønske du tilbrakte mer tid med, og inviter dem på middag en dag i nærmeste fremtid 🙂

 

MIN UTFØRELSE:

Har invitert ei god venninne på besøk i morgen. Da skal vi pakke inn julegaver sammen 🙂 Gleder meg masse, og skal nok diske opp noe godt å tygge i også, tenker jeg. 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *