BTM #2 – Ut på tur

Categories P Julekalender

Be The Miracle! Andre Desember.

Jula inneholder så mye godt. Å gi, å smile, å varme, og å være sammen. Min julekalender handler om nettopp dette, gi gode tanker og oppmuntringer til de rundt deg. Hver dag legger jeg ut en utfordring som du kan (og jeg må) gjøre. Så kan vi sammen gjøre en forskjell der vi er, og gjøre jula littegranne bedre for noen andre. Vær mirakelet for dem rundt deg!

(Jeg setter forresten veldig pris på om noen sender en liten kommentar hvis de har gjort utfordringen min en dag! De som kommenterer at de har gjort det, og hvordan, kan vinne en anbefaling av bloggen sin, hvor jeg skriver hva jeg liker med den, og publiserer (med link) på min blogg. God reklame for deg, og forhåpentligvis en oppmuntring til å gjøre andre glade. Jeg trekker to vinnere.)

 

DAGENS UTFORDRING

Gå en tur med noen du vil snakke med. Når man går tur, får man bedre tid til å snakke enn veldig mange andre steder. Der er ofte der de dype samtalene kommer frem. Jula er for mange en stressende tid, men med å gå en tur, får du tid til å slappe av. Dessuten er det jo sunt også! Bare husk å kle deg godt, for nå ser det ut til at landet fylles med snø 🙂


For min del har det blitt flere turer de siste dagene. Jeg besøker en venninne i Bø som har tre hunder i hus. På bildet over var vi på tur med schäfervalpen Nemi. Verdens søteste bitemaskin 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “BTM #2 – Ut på tur

  1. Wææ, denne rakk jeg ikke i dag! 🙂 Har vært på besøk hos noen venner og laga pepperkaker! Men skal ha i tankene at jeg får gå meg en tur med noen snart, er sant det du skriver om de samtalene man ikke får når man sitter inne foran TV’en og pc’en… 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *