Baxter-serien

Categories H bok

                              

Jeg valgte å skrive denne bokanbefalingen om hele serien og ikke hver enkelt bok, fordi de går mye i det samme, og 14 nesten-like slike innlegg hadde vært helt unødvendig.

Forfatter: Karen Kingsbury (og Gary Smalley)

 

SerieTittel: Baxter-serien

UnderSerier: Forsoningserien, Førstefødtserien, daggryserien.

 

Innhold: Alle bøkene i denne serien handler om Baxterfamilien. Med en voksen søskenflokk på seks er det alltid mye som skjer i familien. Skilsmisser, graviditeter, sykdom og død, samt glede, latter, minner og kreativitet. Fokuset er hele tiden på familien, og som bakteppe ligger Baxternes trygghet i Gud.

 

Min mening: Jeg synes bøkene er spennende og fengende å lese, og at de gir et positivt løft, på grunn av den underliggende moralen i bøkene. Lettleste, en smule forutsigbare og herlig romantiske til tider.

 

Jeg vil gi serien karakteren 5, Lettlest, kjekt og oppbyggende!

 

Jeg anbefaler boka til ungdom og voksne fra tretten år og oppover.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *