Fargetema i bryllupet

Categories U Bryllup

 

 

Nå synes jeg det er på tide å røpe hva som skal bli fargetema i bryllupet til meg og Thomas. Vi har blitt enige om en farge som jeg synes er passelig bryllup-aktig og passelig uvanlig. (Jeg ville ikke ha noe alle andre har…) Fargen er Fersken. Eller Peach! Altså den samme fargen som har fått pryde bloggen min i det siste. Antagelig skal vi også ha et innslag av limegrønn, og selvsagt hvit. For de som måtte lure, skal bryllupet stå sent på våren 2014, så jeg har enda god tid til planlegging og drømming.

Bildene i dette innlegget er bilder jeg ser på som inspirasjon. Ingen av dem er tatt av meg, men jeg har dessværre ikke tatt vare på alle kildene. Denne gangen får det være nok å skrive at de ikke er mine, og at jeg har funnet dem ved hjelp av google.

 

Jeg likte så godt den vårlige følelsen og den fine fargekombinasjonen i dette bildet.


Her ble jeg inspirert av den flotte buketten! Det blir gjerne pioner på meg også.

Flotte farger, og jeg liker litt ideen med å faktisk bruke ordentlige fersken som dekorasjoner!

Her er et bilde som får frem samspillet mellom ferskenfargen og det knall grønne. Vårlig, men fremdeles bryllup-aktig.

Og et bilde med alt mulig rart i de riktige fargene. Sjekk den cupcaken øverst her. Cutest ever!

Jeg elsker å planlegge sånt! Pynt og detaljer i matchende farger.. Og det meste blir nok etterhvert lagt ut i bryllupskategorien her på bloggen.

8 kommentarer

8 thoughts on “Fargetema i bryllupet

  1. Så nydelig farge, elsker det! 😀
    Gleder meg såååå til bryllupet deres allerede, wiii! 😀
    Blir gøy å komme hjem å få litt mer oppdateringer på planlegging 😉

  2. Elsker peach, det er tilogmed jeg som har laget den øverste collagen, hehe 😉
    Vi kommer nok til å ha en del peach i vårt bryllup til sommeren 🙂

  3. krist.in: Åh! Det var den kollagen jeg likte best! Så gøy^^ Håper det var greit at jeg lånte den 😛
    Så kjekt at dere også skal gifte dere! Kanskje vi kan utveksle tips 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *