Frosten glitrer som en million stjerner i gjenskinnet fra månen. Frostrøyken danser foran munnen, og den friske lufta gjør meg glad og energisk. Akkurat da tenker jeg at vinteren kanskje ikke er så ille allikevel…

Helga var skikkelig travel og skikkelig gøy! Koste meg med gode folk, god undervisning osv. i Stavanger. Kjekt å jobbe i et ungdomsarbeid. Når jeg kom tilbake fikk jeg egentlig ikke landet fullt så mye jeg skulle ønske før det var mandag morgen og alarmen ringte. 05.40.

Fremdeles føler jeg at ting går litt i ett. Men som sagt liker jeg å ha det travelt! I dag er det tid for Jesusgruppe med en fantastisk gjeng jenter. Tror det blir kjempegøy!

Andre ting som svirrer i hodet mitt er: Helg, matteinnlevering, eksamen, angst, glede, Gud, venner, Thomas… Altså veldig mye forskjellig! Men nå tror jeg snart at jeg må skrifte av meg de våte sokkene, og kanskje ta en tur ut for å hente noe ved, så jeg kan få frosten av innsiden av vinduene her i huset! Brrr… (Neida. ikke så ille).

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *