Neste sy-kjole-prosjekt

Categories A Hobby

Jeg er enda ikke helt ferdig å tenke ut hvordan den neste kjolen skal bli. Men jeg vet at det skal være en nyttårskjole, og jeg har valgt ut og kjøpt stoffet. Jeg har også kjøpt meg et mønster (for en gangs skyld). Kanskje det å sy etter en oppskrift kunne lære meg noe mer enn å bare “kaste meg uti det” sånn som jeg pleier…

Det blir mest sannsynlig en kjole som går til rett over knærne, for det er en lengde jeg liker godt, selv om jeg også har nok til den lange versjonen av kjolen(se bildet under) Jeg kan også velge mellom de to ulike ryggene på bildet: V eller mer U-formet.


Jeg gleder meg til å komme i gang, men det blir nok ikke de første dagene, for akkurat nå er jeg veldig opptatt med skolen, og alt det andre vanlige…

Hva synes du forresten om fargen på denne? 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “Neste sy-kjole-prosjekt

  1. snuskepels: Takk 😀 Haha, jeg begynte nettopp å lære meg i år xD Men det er gøy å prøve, også har jeg tenkt å bli super-duper flink nå snart 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *