Innimellom-syssler

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Selv om livet er travelt for tida,hender det jo at jeg får et og annet øyeblikk hvor det ikke skjer noe annet. Da prøver jeg kanskje å trene litt, eller å ta en tur med noen gode venner. Det er egentlig veldig mange gode valg å ta i slike stunder!

Her er noen av tingene jeg har valgt å gjøre i det siste, når jeg har hatt en ledig stund.

 

Gå turer i den nydelige vår-naturen! Dette var på en kjekk badetur med Yvonne og Ida.

 

Søndag slo jeg og Thomas til med å bake. Må vel innrømme at denne klippekransen hevet litt mer enn planlagt.. (men så var det jo også den vi stekte helt sist, så den hevet lengst. Men godt smakte den i hvert fall!)

Får med meg gode turkamerater! Chessie og Thomas 🙂

Tar bilder av nydelige blomster, som Forglemmegei.

Skriver en sang…

 

Planen for dagen er å jobbe i planteskolen, fikse noe bilder og greier, pluss en del forberedelser til i kveld. Blir en fantastisk kveld i kveld, men det skal jeg blogge mer om etterpå. Håper du får en god helg!

1 kommentar

1 thought on “Innimellom-syssler

  1. Åh, så fine bilder!! Klippekransen så kjempegod ut, og forglemmegei er så nydelige blomster!:D<3 Ha en god helg du også:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *