Et gøy innkjøp :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Skal jobbe i dag. Ganske digg med skolefri to dager i uka!

Ettermiddagen i dag skal tilbringes på Betania, Åpent hus med spill og morro sammen med Ungdommene. Var sikkert 50-60 stykker i går, så dette blir veldig bra! 😀

Jeg har forresten kjøpt meg noe Super-gøy og Mega-spennende. Kinect til Xbox 360. Jeg har aldri brydd meg noe serlig om xboxen til lillebror, før jeg prøvde Kinect hos ei venninne. Så i forrigårs kom den i posten med to flotte spill til meg! Siden da har jeg hver kveld danset meg svett med Zumba, og kost meg med å spille Adventures. Anbefales!

Jeg har dermed bestemt meg for å komme i kjempegod form og å bli verdens beste danser B-)

 

   

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *