9. SOSIAL

Categories P Julekalender

Hver dag før jul skal jeg legge ut et ord, en sang og et bilde som betyr noe for meg…

 

Å være sosial er utrolig viktig for meg. På barnskolen var ikke ikke så sosial. Jeg hadde noen venner, men mesteparten av fritiden brukte jeg hjemme med bøker osv. Gjennom ungdomsskolen og videregående endret dette seg gradvis. Jeg begynte å være mer sosial, også i helgene. Jeg fikk flere venner. Nå er jeg nesten avhengig av å treffe noen hver dag.

Jeg merker at jeg snart går på veggene etter å nesten ikke ha vert ute av døra på to dager, og såvidt sett andre mennesker… I dag skal jeg levere eksamen. Nå har jeg bare noen timer til med hardt arbeid før jeg kan slappe av, og ha et normalt liv igjen! I kveld får jeg en god start på mitt sosiale liv; filmkveld med en god gjeng med gode folk:)

musicnodes
Michael W. Smith
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *