Det er en sjelden følelse. Den jeg får når en sang Virkelig betyr noe. En god og sterk følelse som ikke forsvinner. En sang jeg har hørt 50 ganger før kan plutselig gi mening og snakke rett til meg. Det forandrer mitt forhold til den sangen for alltid; den får en spesiell plass i hjertet.

Dette har skjedd med en sang av Downhere, og det var så herlig å høre sangen på konserten! Det er jo egentlig det som er bra med musikk; når det betyr noe. Selvsagt kan det også være ok med bare underholdning og og fengende sanger, men noen ganger er det mer. Den sangen som virkelig har begynt å bety mye for meg er “Rediscover you.”

Den er hva jeg mener. Den er et mål for livet mitt. Den er en bønn jeg kan be hver eneste dag.

Downhere – Rediscover You

So let me rediscover you
And breathe in me your life anew
Tell me of the God I never knew
Oh, let me rediscover you

You see my weakness, my pride, my blindness
You wield your power through them all
Of all the mysteries, still, the greatest to me
Is that you’re faithful when I fall

 

På konserten forrige helg var det flere sanger som gjorde inntrykk. Artinge, livlige, og meningsfylte “Living the dream” eller “bleed for this love” er kanskje noen av favorittene, men Downhere har utrolig mye bra! Søk dem opp:)

 Downhere – Living A Dream

Konserten var utrolg bra! Blandt Topp 3-lista mi. Nå gleder jeg meg til Skillet-konsert 20. November!

Noen andre som har sanger som Virkelig betyr noe i livet ditt?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *