Å pendle fire timer hver dag

Categories G Reise og ferie

Jeg pendler til Stavanger. Det går igjen i samtalene nesten hver dag på skolen. 

 

-Så hyggelig å treffes! Hvor kommer du i fra?

-Jeg er fra Sandnes. Og du?

-Sokndal, helt sør i Rogaland.

-Bor du på hybel da, eller….?

-nei, jeg pendler bare.

– (O_o’)

-Det er to timer hver vei! 

– (-_o’ )’

 

 

Men egentlig er det ikke så ille å ta buss. For å sammenligne, her er fordeler og ulemper;


Noen andre som pendler, og som synes det er greit?
 

7 kommentarer

7 thoughts on “Å pendle fire timer hver dag

  1. A Kommenterer alltid tilbake : Det er å reise frem og tilbake. Som til skolen, eller til jobb. Hvis du bor rett med skolen, pendler du ikke, men hvis du reiser f.eks. en halvtime er det pendling.

  2. Jeg pendler, jeg må kjøre buss 4 ganger daglig, og det blir til sammen en times tid hver dag. Men syns det er en helt grei reise bare bussen ikke er så full av folk at jeg må stå. 🙂

  3. jeg pendler òg. jeg synes ikke det er noe greit. står opp klokka fem og kommer hjem i halv seks tida når vi slutter klokka tre. da er det ikke vits i å gjøre noe når jeg kommer hjem.

  4. Ingrid:Huff, det er kjedelig å bytte buss så mange ganger;) Jeg er så heldig at jeg kan ta den samme hele tiden de fleste ganger, og hvis jeg må stå, så er det bare den første halvtimen uansett:)

  5. Synne:Ja, skjønner godt at det er kjedelig! Nå er jeg jo kjempeheldig som kommer hjem tidlig så mange dager, men på VGS hadde jeg også kjempelite fritid:/ Det er vanskelig å få gjort alt man vil da!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *