Hedmarktoppen – Nydelig vær, og god stemning!

Categories G Reise og ferie

Jeg og Caroline ankom hedmarkstoppen og Ufestivalen i firetida. Jeg hadde selvsagt klart å glemme bikinien hjemme, så jeg hadde en ny-innkjøpt en med meg:) Vi registrerte oss, og sjekket ut det flotte rommet vårt (helt i toppen av det hvite bygget på bildet under). Vi har en utsikt mot mjøsa, og kan se ALT! Herlig! (se bildet i midten nede) 

Vi hadde en god del fritid denne dagen før møtet, og var så heldige å få besøk av Håkon fra Brumunddalen! 

Møtet på kvelden var helt supert! Andreas Hasseløy (som forresten er utrolig flink til å tale) snakket om hvordan Gud er 100%!  Overskriften var 100% (uten å bli sliten)

“Vi trenger ikke å fokusere på å klare å leve 100%, men på at Gud er 100%” 

 Han gir den trette kraft,
og den som ingen krefter har,
  gir han stor styrke.
Jes.40.29 

 Det var herlig å ha dette som grunnlag for resten av forkynnelsen. Vi vet at det er Gud som har hele kontrollen, og vi må ikke alltid være 100% selv. Jeg tror jeg trengte å høre dette litt, så jeg ikke sliter meg ut, slik som overskriften antyder.

Etter møtet var det “Event.” Det betydde at vi hadde en halvtime før konsertene begynte til å bare danse fritt foran scenen. Folk tok helt av! Det var rett og slett super-festlig å se hvor flinke noen var! Det er alltid gøy når noen tar det helt ut! Livet og stemningen var det i hvert fall ikke noe å utsette på! (Se det øverste bildet til venstre)

Vi var på konsert med TV-experience, og deretter Fleur de Lis. Klokken ett begynte nattlovsang!  For å beskrive alle tre:

(1)Morro, men kunne ikke sangene. (2)Litt for høyt(bråkete) for min smak, og mitt hode. (3)Herlig, men ble litt trøtt etter en lang dag!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *