Nye Blomsterkjoler

Categories O interessa

I Latvia kjøpte jeg meg to nye kjoler, og to skjørt. At alle var blomstrete fikk meg til å forstå at jeg kanskje har lett for å like blomstrete saker for tiden. Tenkte jeg skulle legge ut bilder av kjolene her på bloggen, siden kjoler er så GØY:)

Den hvite rosekjolen fikk jeg for rundt en hundrelapp(halv pris!), mens den svarte kostet litt over 300kroner. 

Oops, der postet jeg et bilde av meg selv med briller… Slik går det når man mister linsene på utenlandstur :/

Bildene er tatt av Thomas og Monica

Hva synes du om kjolene mine?

Hvilken var finest? 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Nye Blomsterkjoler

  1. jeg elsker blomstrete kjoler selv, og jeg likte den nederste best, synes de lyse fargene kledde deg veldig godt. men samtidig synes jeg du var veldig søt på det første bildet, du så lykkelig og avslappet ut rett og slett. jeg liker også veldig godt den hvite sommerkjolen du har på deg i profilbildet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *