Sånn Ellers…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det ble veldig mange teamtur-innlegg nå for tida. (Det hadde vert flott med noen tilbakemeldinger! For etter 4 kommentarløse innlegg begynner jeg å lure på om jeg heller skal fortelle dere hva jeg spiser hver dag!) 

Det som skjer, litt sånn ellers… Tror jeg tar det punktvis:

*Har vert hjemme snart en uke nå. De dagene har jeg nytt til fulle! I stedet for masse jobbing, som var planen, har jeg slappet av, og truffet utrolig mange bra folk! Jeg har noen helt supre venner, altså!

*Det har vert sånn halvveis fint vær. Fint nok til T-skjorte, men ikke til bikini:/  Litt for kaldt for meg, med andre ord.

*Jeg er enda syk, og hoster en del hver dag. Det har jeg gjort siden eksamen, og er grundig lei. Dessuten har jeg begynt å bli litt vond i foten igjen:S

 

* I MORGEN REISER JEG til Hedmarkstoppen! Jeg og Caroline skal på Ungdomsfestivalen! Fra torsdag til søndag. Jeg gleder meg enormt til gode møter, god tid til Gud, lesing, og masse tid med flotte Caroline! Det blir helt Konge!

*Når det er ferdig reiser jeg rett til pappa, som bor bare en halvtime fra Hamar. Jeg har derfor mye å pakke, lite tid, og viktigst av alt: Mye å glede meg til! Hos pappa skal jeg kose meg masse! Anders, min lillebror, kommer også dit på søndag, og vi skal bedrive de to ukene med jordbærspising, fotografering, blogging, soling, turer, ridning og kanskje noen hobbyer! Det blir rett og slett helt topp. Men kommer jo til å savne kjæresten, og alle de andre fine folkene på Haua! 

 

 

 

Bildene er av noen Fucksia jeg fant i blomsterbutikken til mamma:) De er utrolig fine! Men ble ikke helt fornøyd med bildene, egentlig. I hver fall ikke bakgrunnen på det siste.

Til slutt vil jeg minne om det jeg sa i begynnelsen: Til dere som leser bloggen min litt fast: Er det interessant å lese teamturinnleggene? Hva kan jeg gjøre annerledes?

Ønsker alle en fint uke! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *