Har så mye å fortelle, så mye å vise! Men det får bli senere, for nå har jeg vert uten internett i flere dager, og har ikke  dataen min i dag (lånte den bort til kjæresten)…

Fikk sekser på muntlig eksamen i historie! Lucky me! For ikke å nevne 6’eren jeg fikk på å designe et servise (Design og Arkitektur-eksamen) og 5’eren for å lage et relieff (Visuelle Kunstfag-eksamen). 

Nå er det få dager til jeg reiser på teamtur til Latvia, og de neste dagene må jeg nok prioritere jobbing før en del ting… Skal dessuten også i et bryllup før jeg reiser, så det blir spennende!

Endelig har jeg ferie, er lykkelig, og har masse flotte planer for denne ferien! Teamtur, Roadtrip og ungdomsfestivalen på Hedmarkstoppen, et besøk av pappa og familien i Hedmark, og forhåpentligvis masse turer, bading, grilling og morro med venner her på haua:)

Hva er dine planer for ferien?

2 kommentarer

2 thoughts on “Hasteinnlegg

  1. Sv; Ja, men eg bare svarte på eit lesar spørsmål eg, det er greit viss ein blir voldtatt eller noko, men det er utrulig domt at folk tat abort og drep eit uskyldig barn. Eg har veldig sterke meininga om ting og dette er ein av dei.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *