Hillsong London-konsert

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Fredag var jeg på Hillsong London i Egersund. Først var det møte klokken 7, og så var det konsert halv 10. Det er en av de beste konsertene jeg har vert på! (Kanskje nr. 2 etter Casting Crowns.)

Det var helt utrolig!

Det er så gøy med stemningen du får av den musikken og av folkene. Det handler ikke bare om bra musikk, men det handler om fokus. Jeg merker at utover kvelder blir jeg mer og mer fokusert på Gud. Jeg klarer mer å mer å kommunisere med ham. Det er deilig å løfte hendene og synge ut lovsanger! 

Plutselig, midt inni alt sangen fikk jeg et lite ord fra Gud. Det er i hvert fall det jeg tror på at det er. Jeg fikk et lite glimt av hva som skal være min tjeneste. Hva er min oppgave i livet? Det var utrolig herlig å få det sånn servert i fanget, for dette er noe jeg har bedt om flere ganger. Gud er så god! Det beste av alt på denne konserten var alle menneskene som ble berørt av Gud. Mange ble frelst, og tok et valg som forandrer livet deres til det bedre denne dagen:)

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Hillsong London-konsert

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *