Morgentur 7. mai. 1+5 Rådyr

Categories E Natur og Turer

Våknet klokka halv 6 av vekkerklokka. Været så ikke topp ut, og jeg var supertrøtt, så jeg la meg igjen.

Våknet igjen halv 7. Da skinte sola i vinduskarmen, og katta malte som aldri før (neida) Men sola skinte i vinduskarmen, og reflekterte seg rett i ansiktet mitt. Jeg stod like godt opp. (Det var jo sol!) Tok scooteren og kamera med ut på “jakt”, og traff på et rådyr etter bare noen hundre meter. Ble ikke det aller beste resultatet, for stakkaren var litt redd.

Kjørte litt rundt å lette etter liv helt til jeg snublet over 5 rådyr på et jorde på campingplassen. De var ikke så voldsomt redde, så jeg fikk tatt noen blinkskudd:) På campingplassen var det også frittgående høns, og noen kjempeskjønne minigris-unger!

 





 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *