Inspirasjon og kreativitet

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Kjære Inspirasjon og Kreativitet.

Det hadde vert fint om du ville komme tilbake til meg nå. Jeg savner deg virkelig, og må si at jeg merker at det er vanskelig her uten deg. Venter trofast på svar, din for alltid.

Ingrid.

 

Merker at det ikke blir så mye bilder for tida. Satser på (og tror) at inspirasjonen kommer med været og lyset, også satser jeg på bra vær til helga!

Har forresten sittet litt på weheartit nå, og har en ide som jeg kanskje kan prøve å gjennomføre i morgen… Må i hvert fall ta noen bilder igjen snart!

Tror forresten jeg må gjenta min protest  mot vinteren med dette bildet fra i fjord:

Foto: Thomas

Snart sommer, folkens!

1 kommentar

1 thought on “Inspirasjon og kreativitet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *