Turbilder:)

Categories E Natur og Turer

Her er noen bilder i fra litt forskjellige turer. Har enda masse mer å blogge om, men det får komme etterhvert! Skal være i Flekkefjord i morgen, og kommer ikke hjem før fredag kveld.. Skal dessuten være på Moi mye av lørdagen, så vi får se når det blir tid til å blogge igjen!

Chessie elsker vann! Og gress! Hun elsker dessuten å løpe! Hva kan da være bedre enn å løpe i bløtt gress? Ikke mye, for min hund!

Rett her så jeg en skikkelig stor fugl! Rakk selvsagt ikke å ta bilde av den der den bare fløy forbi… Lurer på hva det var… Mindre enn en ørn, tror jeg, men kan kanskje ha vert en hauk eller noe? Den som bare hadde peiling på sånnt…
Ja, jeg har sagt det før! Det må jo bare være det nydeligste stedet på denne jord. Om høsten er det intet unntak! Er så glad for at jeg bor her:)

Blir det mye kjedelige bilder på bloggen mi for tida, eller er det greit? Er redd jeg legger ut litt for mye noen ganger; at jeg burde sile bedre, og ha høyere kvalitet. Kanskje også dele opp i flere innlegg. Hva synes du?

Dessuten har jeg tenkt på å opprette en “turer”-kategori, for jeg går jo masse på tur, og blogger en del om det.. Men så er det så stress med nye kategorier og gamle innlegg og alt det… Tror bare jeg plasserer tur-innleggene i “natur” eller “opplevelser og hverdagsliv” litt ettersom hva som passer best (om det er mye naturbilder, eller om bilder og tekst forteller mer om hva som skjedde..) Just so you know!

3 kommentarer

3 thoughts on “Turbilder:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *