Makes me smile.

Categories T Deppa?

Nok et tips til hva du skal gjøre om du er deppa en dag: Skriv en liste over 10 ting som har fått deg til å smile den siste uka! Lister er veldig bra noen ganger!


Lytt til denne sangen mens du leser lista mi over ting som har fått meg til å smile siste uka:

Fawn – You Make Me Smile


1. Thomas som gjør alt for å bli kjørt, så han slipper å gå Hele Den Lange Veien til meg.

2. Ane som virkelig ikke vil bli kalt Grace-face når hun skal russe-døpes. Hun vil hete Gracie. (Ane betyr nåde=grace)

3. Benita som ikke klarer å snakke fordi hun har piercet tunga, og jeg må forklare Ivar Ole Iversen(læreren)  at hun sier ?Eg kan ikje ha fåredrag i dag. For ingen skjønne kå eg seie!?

4. De polske bussjåførene som ikke kjører omveien om Roligheten med mindre noen skal dit!

5. Mange som møtte opp på Ny Generasjon sist uke!

6. Kjempedeilig å lovsynge sammen med Dyktig band i fra Flekkefjord og Moi sist helg. (Gleder meg til nok en øvelse på lørdag!)

7. Lørdagskvelden når Yvonne, Ida, og Maimona tok helt av med latterkramper i alle retninger mens jeg og Monica knuste dem grundig i Fantasi og Alias.

8. Planleggingskveldene hos Miriam når jeg lærer masse, og har det kjempekoselig.

9. Den blåe himmelen ovenfor tåka de siste morgenene.

10. Gilje som fortalte at jeg fikk 5?er på gymhøringen!

Dette tipset får som følger:

Fordi det er et bra tips som får deg til å tenke på noe positivt, og det fikk i alle fall meg til å smile. Det får ikke toppkarakter siden det (for meg) virker ganske kort tid. Det er tross alt bare minner. Jeg smiler, og så er det liksom over… Men bør prøves!


 

Hva har du å være glad for? Det er helt sikkert noe som har fått deg til å smile! Jeg vil gjerne lese din sånn liste, så bare gi meg et tips hvis du har skrevet en:)

(Det er bra jeg har så mange flotte smil i klassen, slik at jeg ikke har mangel av bilder når jeg skriver sånne innlegg! Takk til Ane og Sunniva:)

1 kommentar

1 thought on “Makes me smile.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *