Facinerende, Fryktinngytende, Fengslende og noen ganger Farlig..

Categories E Natur og Turer

Sjøen er så facinerende, fryktinngytende, og fengslende. Den er ukontrollert, og uberegnelig og full av udyr. Samtidig er det en av de tingene jeg kan sitte lenge stille å bare se på mens jeg tenker…

Her er bildene fra båtturen til meg og Thomas!

Vann er nydelig! Spesielt sjøen! Den er liksom så… levende!

Himmelen var helt fortryllende når sola tittet frem! Jeg tenker alltid på Gud når jeg ser sånne stråler ned gjennom skyene.. Som om Gud sender ned noen flere engler, kanskje…

Vi lever i en vakker verden!

Fyret i Rekefjord:)

Her har jeg prøvd meg på et HDR-bilde i photoshop:) Et HDR-bilde er et bilde som består av flere bilder. I dette tilfellet for å få både fyret og himmelen riktig eksponert ( at ikke fyret blir svart eller himmelen helt hvit – se forrige bilde) Hva synes du? Ble det vellykket?

Og her er noen av husene på Sogndalsstrand (Stranno)

Jeg likte var å la hånda mi henge utenfor båtripa. Fingertuppene rakk akkurat ned til vannet og laget en liten sprut etter seg. Den kilende følelsen i fingrene, og den kjappe reaksjonen når jeg så en brennmanet rett forut…

Hva synes du om bildene? Hvordan tenker du på sjøen?

4 kommentarer

4 thoughts on “Facinerende, Fryktinngytende, Fengslende og noen ganger Farlig..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *