Verdens Beste iskrem og solbrenthet!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Må bare få sagt at jeg i tittelen ikke mente "verdens beste iskrem og verdens beste solbrenthet" men "verdens beste iskrem, og deretter litt om solbrenthet!" 

Hvis vi begynner med det positive med dette innlegget; altså iskremen! Det er en som har klistret seg til hjernen min selv om det nermer seg et år siden jeg smakte den første og eneste gang! Dette var i en shoppinggate i Budapest. I konsistensen lignet isen på en softis, bare litt mer stiv.. herlig smak, spesielt den med to farger♥

Fikk nylig bildene av isen fra charlotte, siden jeg har tenkt så masse på denne isen i det siste, and here it goes:

Fra venstre:

Thomas, Meg, Lisa, Charlotte

Se den RÅE isen! Bare utseende er nok til å vinne konkurranser og titler! Charlotte er så nydelig hun også, at bildet blir bortimot perfekt!

 

Del to i dette innlegget handler altså om min solbrenthet! Det har seg sånn at jeg har klart å få skiller på de mest utrolige steder i dag..

Sviende områder: Lår, og armer

Røde områder: 

*hals 

*kinn og nese

*halvparten av beina mine(delt med en loddrett strek:S)

*føtter(med unntak av der skoene var)

Det er ikke mye annet å si enn at jeg håper at det snart blir brunt! og muligens også jevner seg ut littegranne…

akkurat idet jeg skulle ta dette viktige, talende bildet til dere, landet en flue på tåa mi… Huset er forresten invadert av fluer!

Stripete(rosa og hvit), varm og trett Ingrid ønsker deg en god uke, og lurer på om noen kan gjette hva slags sko hun hadde på seg i dag!

 

Hilser dere med en sommersang;)

Håper noen av dere kan melodien alt, for jeg finner den ikke… eller gidder ikke.. Det er varmt!

 

Sommer´n er her (og moroa er over)
med stekende sol (gjemt i skyggen og sover)
Myggen den stikker og kleggen er lei
De er så forelska i meg – æsj
Oppskrapt av skjell (brent av maneter)
Jordvepsestikk (store som planeter)
Brennesleblemmer og blødende knær
Fy, nå er sommeren her
(Refr)
For jeg er solbrent
Føler meg grilla og påtent
Mens jeg ligger i skyggen og er nordvendt
Men ingenting hjelper det grann
Og jeg smelter bort på ei strand
Vannet er varmt (det er der alle tisser)
Alle er forelska (ligger og kysser)
Flasser på ryggen, og nesa er rød
Spiser pålegg med sand på brød
Fluer i fjeset (og alle andre plasser)
Lufta den oser (av fulle utedasser)
Vi stuer oss sammen blant sure tær
Æsj, nå er sommeren her

5 kommentarer

5 thoughts on “Verdens Beste iskrem og solbrenthet!

  1. SV: Det var jo en utrolig flott drøm! Jeg er sikker på at du kommer til å oppnå den.
    Det var også veldig fint det du skrev til slutt. Bra å ha en slik tro som kan gi deg håp på at ting kan bli bedre. Er selv kristen, men har aldri tenkt på det på den måten. Skjønner hva du mener og det var godt sagt.

  2. Du e så søde, Ingrid! 🙂
    Ja, du kan få bildan av meg, men he ikke ngen særli andre enn dei så e på bloggen nå. Eg må få ifrå deg frå jesusgruppo og låvefesten! 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *