Karaoke for meg selv

Categories O interessa

Jeg elsker å synge karaoke! Det er så gøy å synge til playback, spesielt hvis jeg ikke føler noe press for å synge fint.Derfor er det egentlig to situasjoner hvor jeg liker å synge;

*en fest/vennekveld der stemningen er så god at alle skriker ut med den stemmen de har

*Når jeg sitter alene på rommet mitt, og vet at ingen kan høre meg

Liker godt å lære tekster også, så jeg sitter gjerne med teksten(søkt opp fra google) og spotify eller youtube på fullt lydnivå! 

Dette forklarer kanskje hvorfor singstar er et av mine yndlingsspill!

Jeg legger inn en link til spotify-spillelisten som jeg har laget med karaokesanger jeg liker. Jeg lager den til en "collaborative" spilleliste, slik at dere også kan legge inn sanger dere liker! Men ikke lov å slette noen!;)

Sett deg ned helt alene, eller med venner, og prøv deg frem etter hvilke sanger du liker å synge! Det er lett å søke etter flere både på spotify, og på youtube!

 

1 kommentar

1 thought on “Karaoke for meg selv

  1. SV: Tusen, tusen takk for utrolig rørende kommentar! Kan ikke beskrive hvor mye det betyr å få så mye støtte og ros. Varmer virkelig!
    Tusen takk, igjen og jeg håper du får en kjempefin dag videre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *