Books i read

Categories O interessa

Har begynt å lese de to siste i Harry Potter serien. Jeg har lest serien en gang før, for lenge siden, og liker dem godt! Har ikke så mye til overs for filmene, men…

Forfatteren skriver mye, men spennende, så jeg ikke vil stoppe og lese. Mange gode beskrivelser og sammenligninger, og av og til må jeg bare le! Hun er flink til å gi personene i historien en tydelig, og sammensatt personlighet. Skulle ønske det var flere bøker..

Har lyst til å lese hele serien på engelsk, men kjenner ikke noen som har den..

Vet ikke om jeg gidder å kjøpe dem, med mindre det er veldig billig.

Anbefaler deg å lese dem hvis du liker fantasy-bøker, og/eller en god historie

Noen andre som liker Harry Potter bøkene?

 

1 kommentar

1 thought on “Books i read

  1. Harry Potter er gøy! De er så levende skrevet, så du blir virkelig grepet av historiene. Lenge siden jeg har lest de nå… Den siste boka leste jeg på engelsk, fordi jeg ikke orket å vente lenger! ^^

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *