Salsa, Swing, og Snurring!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Vi har hatt Dans i Gymmen. Vi skulle lage en dans som innehold rotasjon, sideforflyttninger, og solodans, og den skulle vare mellom 2 og 2,5minutter.

Rein Gilje(Gymlæreren) sa a vi var langt over den nest bese klassen, og at det var:

DEN MEST FORJENTE 6'EREN HAN HADDE GITT! 

 

Dette er en stund siden nå, men nå klarte jeg endelig å få lastet opp videoen:D

Men! -.- Hvorfor stopper videoen plutselig? gjør den det overalt? hvor kan jeg laste den opp på en bedre måte?

sukk, jeg gir opp..hvis du vil se resten av videoen; dobbelklikk på den, så kommer du inn på tinypic, hvor jeg lastet den opp:)

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Salsa, Swing, og Snurring!

  1. SV: Tusen takk skal du ha! Utrolig koselig å høre at det får deg til å tenke. Det er det jeg prøver å få til med innleggene mine så jeg er glad for å får slik tilbakemelding!

  2. Så utrolig kult!!
    SV// Ja, det var knallkjekt på adrenalintur! Det er noe som kalles x-camp der i begynnelsen av august! Lyst til å være med? Jeg har dødslyst til å reise, men vet ikke om jeg får med meg noen, åsså er det litt dyrt :S
    http://www.x-camp.no

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *