Dette innlegget skal bestå av mye .jpg, og lite .txt, men må bare si dette:

Wow! dette var virkelig litt rart! Jeg tenkte på sola; derfor tittelen, og når jeg fant sangen som heter made me glad, fant jeg ut at det er den sangen jeg har sungen om og om igjen i hele dag! visste ikke den het det engang:P

Det er nøyaktig dette jeg har hatt på hjernen siden klokka 7 i dagtidlig, bare i litt anderledes rekkefølge fordi jeg egentlig ikke kan sangen..:

You are my shield, my strength
My portion, deliverer
My shelter, strong tower
My very present help in time of need

Så til det jeg skulle skrive om; en morgentur:
Jeg og Thomas gikk tur til "Stranno", og utover mot sjøen. En mann svidde gresset, og jeg lekte litt med det skjønne hunden hans;
Da vi kom frem var utsikten Nydelig!
Thomas har med fullt fotoutstyr!
I smådammer fant vi masse interessant. Bl.a. Salamandere, frosker og noen mer uvisse skapninger.
Irriterende at denne salamanderhalen ble uklar, men modellen var ikke helt velvillig hele tiden…
Måtte le litt da jeg oppdaget at denne antagelig var en gutt!
Sjøen var nydelig og blå, som himmelen, og jeg har ikke nevnt varmen!

Jeg er overbevist om at det virkelig er SOMMER denne helga! Det føles sånn( kan ikke skjønne hvorfor jeg begynner å bli så uggen i halsen??) Var på badeplassen Linepollen i går og dyppet stortåa i vannet, men fikk fort sokkene på igjen. Elsker sommer! I dag lå vi og koste oss på fjellet å så på utsikten over! Tenk deg det, men bølgeskulp, skikkelig, ekte solvarme i ansiktet og Thomas ved min side:)
Hjerte i steinen:)
Salamandere! Kjempemange i en liten dam på Stranno:D

Endelig er det vår!:D
Grunnen til at overskriften ble "made me glad" er fordi jeg har blitt så glad for alt som har skjedd i dag!
SOL
VÅR
BLÅ HIMMEL OG SJØ
TUR
KJÆRESTEN MIN
Ha en fin helg videre!
2 kommentarer

2 thoughts on “Made me Glad

  1. ÅÅÅ!! Det der så bare helt utrolig fantastisk ut!! Dagen i dag har virkelig vært perfekt når det gjelder været!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *