Thomas sin bursdag

Categories B opplevelser og hverdagsliv

klåkko 3 nott t lørdag den 4. hadde eg allerede våre vågen en time. endeli jekk alarmen så sa eg sko vokna! så eg kom meg opp, å fekk mesten for goe ti før Thomas kom å henta meg kvart øve. me sko sjå soloppgangen! så me bjunnte å gå opp på fløyknuden, men kom allri opp der. derimod tog me ein kjøretur opp t mydland. me stillte åkke klar t et nydeli syn på toppen a ein bakke rett føre man kommt t lonnen, men kl 4 va dar framdeles ingen sol (tenke nok o komme opp av have 4, å litt seinare øve fjelltoppan;o) ) så me sadd der å venta. men kl hall 5 skya d t, å me sette kursen heim ijenn( itte flere koselie møda me sjønne saue så brææægte!)

d hadde våre en kjempekoseli tur, me ellar uden soloppgang. me jekk heim t Thomas me plana om å sova, men blei liksom allri så trøtte, så blei eg kjørt heim i nitio. då kjente eg faktisk at eg va litt trøtt!
blei henta ijenn i titio, å så brukte me dagen på rydding å vasking av huse t Thomas. Monica au hjalp masse t, å bakte ei fantastiske kaga (nei, eg øvedrive ikje, Monica….jaffal ikje mye!) å me feirde bursdag, å hadde d kjekt. fekk treffa typen a Vibeke; Prince Williams! å ja! d e navne hans!:D
virka som en bra fyr. når di fleste hadde gått, så jekk me på nattbading (meg, Thomas, John-Kenneth, Sølvi-Oline, Charlotte, Daniel, å Kenneth) oppe i årrestadvanne (som nevnt i forrige innlegg) vanne va ikje gale, men rett før me sko udi så frista d lide! he våre en lang dag! bli gått å sova….zZzzzZzzzZZZZzzzzZ
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *