Plutselig har dagene gått, og bloggen har gått helt i glemmeboka. Tror ikke jeg har hatt en så lang bloggpause på mange år. Men livet som småbarnsmor er ganske hektisk. Og de neste tre dagene blir det enda travlere, for da skal jeg jobbe (hjelpe mamma i blomsterbutikken) i tillegg. Kjenner jeg gruer meg litt. Men det går nok greit.

 

Permisjonstiden begynner å gjøre meg litt lat, må jeg innrømme. Jeg sover mye, er mye sliten, og har gått kortere turer i det siste (Etter at finværet forsvant). Jeg må nok ta noen grep fremover. Men nå går jeg i hvert fall i gang med noen faste aktiviteter; LIFEgruppe, bibelgruppe, talerteam og hobbykvelder. Så da blir jeg i hvert fall litt mer sosial og aktiv.

 

Jeg prøver fremdeles å lage skikkelig mat hver dag, men også det har sklidd litt ut. Disse tre jobbdagene har jeg gitt opp på forhånd, så får jeg begynne å planlegge måltider skikkelig igjen neste uke 😛

Ønsker deg en fin uke!

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *