Ut i friluft, og min andre geocache

Categories E Natur og Turer

Det er så vakkert inni skogen 🙂

Og kjekt med så godt selskap på turen også! Charlotte var med, i tillegg til Ninja og Miriam i bæreselen.

En flott utsikt var det også.

En annen dag var jeg, lillebror og Miriam ute på et oppdrag.

Vi laget en geocache – som jeg egentlig har planlagt i lang tid, og fikk lagt den ut på et fint sted. Dette bildet er litt spoiler, men hvis du driver med geocaching, kan du søke opp GC8WBCH om du vil finne denne. Hvis du aldri har hørt om geocaching, er det kanskje på tide å sjekke ut en ny, kjempegøy hobby!

 

Det gikk et par timer fra cachen var plassert til den ble lagt ut, men så var det ikke lenge før den første fant den. Nå har jeg fått tre favorittpoeng, noe som er veldig gøy!

Det går meg til å ha lyst til å legge ut flere geocacher… Kanskje får jeg til enda en i sommer?

Hvis ikke er det i hvert fall mange jeg kan lete etter! Både i hjembygda, og litt lenger borte.

Ønsker deg en god sommer med turer, og gjerne et cache-funn! ;D

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *