Tre syprosjekter

Categories A Hobby

Tre kjekke syprosjekter fra i sommer.
Nummer en er en truse til Miriam. Da hun så rosen, ville hun absolutt ha en truse med den på. Da ble denne til 🙂

Nummer to er solhatt. Jeg sliter med migrene, og sol i øynene er en av triggerne mine. Herlig å gjemme seg under en bred brem på varme dager 🙂 På den første jeg sydde, glemte jeg sømmonn. Dermed ble dette forsøk nummer to. Enda er den ikke helt perfekt; til neste gang vil jeg lage toppen litt lavere, og bremmen litt mindre “krøllete”

Nummer tre er en holder til mobilen til lange bilturer, så Miriam kan se litt Peppa gris. Den har plastvindu, åpning med trykknapp og knyting så den kan festes ulike steder. 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *