Tre måneder

Categories D Familie

Nå har Miriam akkurat bikket tre måneder. Og selv om vi enda styrer litt med amming, synes jeg ting faller mer og mer på plass. Hun blir stadig mer blid og glad, mer selvstendig, og sover bedre.

 

Det nyeste hun har lært er å ta tak i ting, og dra dem mot munnen. Men det er enda ganske klønete og litt “tilfeldig.” Hun liker også å dytte ting ned fra bordet (hvis jeg holder henne over det), og elsker å sitte i selen og kikke rundt når vi går tur…

 

Gøy at hun har vokst inn i den utrolig søte reve-bodyen jeg sydde til henne før hun ble født. Jeg elsker det stoffet! Nå bruker hun str. 62, så er en normal, men ganske liten baby. Neste uke skal jeg rydde frem og vaske klærne i str. 68.

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *