Topptur: Kolbolten

Categories E Natur og Turer

 

På vei til Kolbolten i Jøssingjord får man se noe av det beste Norsk natur har å by på. Det var lenge siden sist jeg var her, så vi gikk oss vill tre ganger. Det er vanskelig å gå seg skikkelig vill, siden man skal følge kysten nesten hele tiden. Men merkene forsvant litt for oss noen ganger…

 

Været spilte helt på lag, så dette ble den første toppturen i bare t-skjorte i år. Og jammen var jeg glad for at jeg ikke hadde tatt med jakken!

 

På toppen av Kolbolten kan man ta flotte bilder som dette:

 

Naturen våkner mer og mer til liv! Dette var omtrent to uker siden, og da hadde ikke bjørka spruttet her enda. Det gjorde den først nå den siste uka 🙂 Men det er lunt og solrikt i Jøssingfjord.

Vi hadde en flott tur! Og jeg gleder meg til neste gang 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *