Sying er best med venner!

Categories A Hobby

Ofte syr jeg alene, men jeg liker aller best når jeg har noen å sy sammen med. Det er jo så mye kjekkere! Og mens Ida skapte denne spreke treningstightsen, gikk jeg i gang med en utfordring til meg selv.

Jeg brukte et mønster jeg har tegnet helt selv (på kurs med Stina Smith). Det har ligget der leenge ubrukt, fordi jeg synes det er litt “skummelt” å sy i fast stoff til meg selv. Og spesielt med eget mønster. Men jeg lærte mye av prosessen, fikk testet designet mitt, og ble ganske fornøyd også.

 

Det eneste problemet er egentlig at utringningen er litt for vid. Men jeg vurderer å sette på en strikk langs hele utringningen bak, så den ligger litt tettere…

Utenom det, synes jeg passformen ble veldig fin, og toppen er skikkelig behagelig å ha på seg.

1 kommentar

1 thought on “Sying er best med venner!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *