Sydd matchesett med fugler

Categories A Hobby

Kom over dette stoffet på restebordet til stoff og stil, og da tenkte jeg med en gang på å sy meg en hettegenser. Jeg har hatt lyst til å prøve hide-away-hoodie-mønsteret i jersey-stoff (sist brukte jeg isoli), og nå hadde jeg sjansen.

Denne genseren er behagelig, lang, og med lommer. Det eneste jeg må justere, er ermelengden som er aaaltfor kort. Enda kunne jeg lagt på mer enn jeg gjorde.

 

Siden jeg hadde stoff til overs, fikk Miriam en genserkjole hun også; mønsteret er balubakjolen fra boka Jubel og baluba – sy balubaklær til jubelbarn.

Og restene ble til bukse og genser til dukken hennes. Men de har jeg delt i et tidligere innlegg 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *