Strikkedilla

Categories A Hobby, E Natur og Turer

Jeg liker godt å strikke, men det har blitt en sesongbasert hobby. Vanligvis har jeg hatt et prosjekt hver høst, men i år har jeg overgått meg selv. Jeg bestilte (på salg) to gensere til meg selv for rundt 500kr(!). Strikket først denne: Peaches and Cream. Den er tynn, lett og myk. Men litt slitsomt at forstykket og bakstykket strikkes hver for seg – jeg liker mye bedre å strikke rundt.

Deretter strikket jeg en Bronze summer sweater. Og denne har blitt mitt absolutte favorittplagg! Garnet er utrolig deilig og mykt (drops air). Og genseren var veldig kjekk å strikke – ovenfra og ned – akkurat slik jeg liker det best. Mønsteret langs ermet var også moro!

Veldig sannsynlig at jeg vil strikke flere like i fremtiden i andre farger 🙂

Nå har jeg startet på min tredje genser, som er til en venninne. Den tar litt lenger tid, men har kommet en 20-30cm på bolen…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *