Stolt morgenmenneske over halvveis

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag våknet jeg klokka fire. Det er ikke så unormalt, siden Miriam ofte skal ha mat da. Men i dag fikk jeg ikke sove igjen, og stod til slutt opp. På tiden frem til normale folk kaller det morgen, har jeg fått slettet/lest rundt 100 mail (lå mailer siden påske i privatmailen, og siden fredag i jobbmailen), meldt meg på en 4 ukers trenings-challenge, begynt sånn smått med treningen og planleggingen rundt, veid meg, og til min glede funnet ut at jeg har gått ned mer enn ventet den siste uka, og dermed er over halvveis til målet mitt i år!

Målet er å gå ned 10 kg, helst til sommeren, og nå har jeg gått ned 5,5. Det hjelper veldig på motivasjonen at det går rette veien! Og med denne challeng’en (som inneholder centimetermål, før/etterbilder og masse videoer/fellestreninger bør det virkelig fortsette i denne retningen. Jeg er i hvert fall skikkelig optimist nå. Ikke mer enn 4,5 kr som skiller meg fra før-gravid-Ingrid! Haha…

Legger ved dette bildet hvor jeg ser passe sporty og aktiv ut:

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *