Sommerglimt fra starten på juli

Categories C Hus, hjem og hage

 

Bildet ovenfor er av en skjønn ridderspore jeg bare ikke klarte å gå forbi i år.. Så da har jeg hele tre ulike sorter i hagen min. Og det er jo veldig moro! I staudebedet er det også haugevis med prestekrager som sprer seg selv. Nå dukker de opp overalt!

Selv om vi ikke bor på noen topp, har vi egentlig utrolig fin utsikt! Spesielt over soloppgangen 🙂 

 

St. Hans ble feiret med gode naboer på lekeplassen rett nedenfor huset vårt.

 

Vi tente bål, trillet, sjekket ut de mange dyrene i nabohuset, og jeg laget ballongdyr til alle barna som ville ha.

Miriam fikk testet den hjemmesydde kysen, og jeg fant et par ting jeg vil endre på til den neste jeg skal sy…  Men den holdt seg på, og skjermet godt for sola.

Peonene blomstret enda vakkert, men nå ligger de flate og avblomstret. Så da er det fint å ha bilder å se tilbake på 🙂

 

Den rosa Irisen hadde også et par strålende dager der den blomstret, men de varte jammen ikke lenge.. Trist at ingen av de andre irisene mine ser ut til å få blomster i år…

 

Og til slutt et bilde av urtehagen min, som flokker seg rundt symaskinen på verandaen 🙂 Greit å ha urtene såpass nær inngangsdøra.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *