Nå er det snart fødsel. Snart eksamen. Og det er så mye usikkert. Jeg er full av spørsmål. Vil jeg ligge på sykehuset når eksamen holdes, eller kan jeg klare å få gjennomført? Vil jeg få helt “ammetåka” og ikke klare å svare skikkelig, dersom Baby kommer før eksamen? Vil det bli en vanskelig fødsel? Vil jeg komme meg fort etterpå? Hvordan kommer Baby til å være?

Hver dag nå, setter jeg meg ned på morgenen og lager en liste med gjøremål for dagen. Jeg elsker å krysse av eller stryke ut punkter på to-do-lista mi, og jeg begynner å bli ganske god til å lage lister som er gjennomførbare; det gir en god dag når jeg får krysset av alle punktene!

I dag har jeg de vanlige tingene; litt husarbeid, studier og bibellesing. I tillegg skal jeg bake boller til konfirmasjon og lage vårruller og stekt ris til middag (deilig!). Kvelden er ikke planlagt i detalj, så jeg får se om jeg orker å gå ut med hunden en tur, eller jobbe litt i hagen. Eller kanskje jeg inviterer noen på filmkveld. Deilig å ha mulighetene åpne, i hvert fall!

Og jeg bakte jo selvfølgelig litt flere enn de trenger i den konfirmasjonen 🙂 Så nå har jeg til kveldskosen:

Håper du får en fin søndag i mai! 🙂

Det unner jeg deg!

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *