Småplanlegging av ettårsdag

Categories K Blogg

Lillejenta nærmer seg året, og planleggingen er i gang. Ikke at vi skal gjøre noe vanvittig ut av det, men litt er jo gøy. Det første som er klart, er en bursdagskrone som jeg har laget selv. Ikke noe fancy, men det er allikevel en liten detalj som gjør bildene litt ekstra… rosa 😛

Det neste jeg har planlagt er kake(r). Jeg har lyst til å bli sånn skikkelig flink og instagram-proff kakepynter nå som jeg har blitt mamma. Og da har jeg forstått at man må planlegge litt i forkant. Så en dag er satt av til baking, og jeg har en noenlunde plan på hvordan pynten skal se ut. Jeg har til og med lært meg å kandisere blomster, i håp om at syrinen skal blomstre til lørdag 🙂

 

Ellers er det jo litt ekstra logistikk rundt dette med korona. Siden de melder regn, blir det nok flere forskjellige selskaper på lørdag, sånn at vi kan være inne…

2 kommentarer

2 thoughts on “Småplanlegging av ettårsdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *