Slitsomt med ferie

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Høstferien nærmer seg ferdig, og jeg må bare si at det har vært slitsomt! Selv om Miriam har vært i barnehagen, har jeg holdt meg opptatt med jobbing i planteskolen, trening og studier. Og det har ikke blitt noe tid til å sy, en gang. Enda mindre til å gjøre husarbeid.

Håper jeg får roet litt ned i helga, før det er “på an igjen” med den vanlige jobbhverdagen. Men jeg kan jo ikke klage, for jeg har en ganske fin jobbhverdag i år 🙂

I dag skal jeg studere litt, jobbe en del, og tilbringe resten av dagen med familie (søskenbarna til Miriam er i bygda). I kveld gleder jeg meg veldig til en usunn serie-kveld med Thomas. Jeg har endelig klart å komme inn igjen i spise-usunnt-kun-en-dag-i-uka-regelen.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *