Denne helga var veldig fin, og slik som alle fine helger, gikk den altfor fort.

Vi har vært en god del inne og kost oss sammen 🙂

Huset som var så ryddig og fint for en halv uke siden, har nå blitt fullt av rot og syting.

 

Vi har luftet oss flere ganger (Det ser ut til at det evinnelige regnet endelig har tatt en god pause!) Og godt er det, når vi nesten ikke skal treffe folk…

Jeg er sprekkfull av syprosjekter jeg har lyst til å komme i gang med, men tiden strekker ikke til (jobb, studier, og hverdag er i veien). Nå har jeg til og med bestilt en del stoff og stæsj fra Stoff og Stil som kommer om en ukes tid. Så jeg får bare prøve å snike meg til litt sying innimellom 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *