Sharp Objects

Categories H bok

“Sometimes if you let people do things to you, you’re really doing it to them.”

 

"Sharp Objects - A Novel" av Gillian Flynn

Boktittel: Sharp Objects

 

Forfatter: Gillian Flynn

 

Innhold: Camille blir tvunget av jobben som journalist til å reise tilbake til hjembyen hun trodde hun hadde forlatt for godt. Til familien hun aldri ønsket å se igjen. Her skal hun dekke en sak om to unge jenter som har blitt drept av en mulig seriemorder.

 

Min Mening: Jeg likte ikke denne like godt som Gone Girl. Det tok liksom litt tid før jeg kom skikkelig inn i historien. Og den er til tider ganske ekkel.

 

Terningkast: 4. Selv om den ikke ble en favoritt, er det en godt skrevet psykologisk thriller med noen interessante karakterer. Hvis du liker denne, kan du også lese Den gode datteren, som jeg leste for litt siden. Den ligner litt, men jeg likte den bedre.

BildeKilde

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *