Second Glance

Categories H bok

“Love is not a because, it’s a no matter what.”

"Second glance" av Jodi Picoult

Boktittel: Second glance

 

Forfatter: Jodi Picoult

 

Innhold: En rekke mystiske hendelser har skjedd i småbyen Comtosook. En paranormal etterforsker blir ansatt for å “kvitte seg med spøkelset.” Men Ross, som får jobben, ender opp med mye mer enn en jobb. Dette er en bok om døden, om livet, om lengsel, og om spøkelser fra fortiden…

 

Min mening: En av de mindre gode fra en av mine favorittforfattere. Denne ble for meg bare langdryg. Kanskje den hadde vært bedre i papirform enn den var som lydbok; jeg vet ikke.

BildeKilde

Terningkast: 4. En grei bok med et par twister, men ikke noe mer. Prøv gjerne Picture Perfect.  

 

Æsj, nå trenger jeg en skikkelig god bok snart. Lei av de middelmodige. Noen som har noe å anbefale?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *